علی محسنی وطن مردی به یاد ماندنی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :36705
تعداد کل یاداشته ها : 10
103/1/10
4:29 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
علی محسنی وطن[68]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
تابستان 93[2]
لوگوی دوستان
 

فجری سر زد و عصری نو از ثانیه ها تولد یافت ، زمان گل کرد و تاریخ به بلوغ رسید ، عصر عصر مردان درخشنده است و زمان ، از آن تاریخ سازان . آنها که خداوند وعده داده است در زمین جانشین خویش داده سازدشان و آیینشان را حاکمیت بخشد ؛ آنها که چون در زمین قدرت یابند نماز بپا دارند .

چقدر سخت است لحظه ی خداحافظی با پدر یا برادر یا تک پسری که با میل خود به آغوش مرگ البته نه مرگی بی ثمر بلکه شهادتی ارزشمند می رود .
چه سخت است درک یتیم ماندن چشمان دختری که عاشق دیدار پدر است .
و چه زجر آور وقتی که پدر می رود در حالی که فرزند کوچک او هنوز شیر خوار است و سالهای بعد بدنبال حقیقت پدر قدم بر میدارد اما پدر را نمیابد چراکه پدر در بند اسارت باطل است ،اسارتی که از سر خونخواهی شخصی سفاک بوجود آمده است .
اگر در آرامش و امنیت سپری می کنیم دلیلش سختی کشیدن های مردمانی است که از جان و مال و آینده ی خود زدند و دست از دنیا کشیدند و به جنگ رفتند تا از خانواده هایشان در برابر رژیم بعث عراق دفاع کنند و هرکدام به نوعی با جانشان بازی کردند ، همه ی رزمندگان سالم و در صحت جسمانی باز نگشتند کسانی بودند که جانباز شدند و عده ای فراوان مفقود الاثر شدند ، جمعیتی دیگر هم در دل خاک آرمیدند و جماعتی سالها در بند اسارت زجرها کشیدند .
زجر دوری از خانواده تحمل درد باتوم ها در تونل های وحشت براس استفاده از سرویس های بهداشتی که اصلا هم بهداشتی نیست ، تحمل عذلب خوردن غذاعایی که در آن وایتکس و ... ریخته می شود و بعد از آن در اسارت گاه ها بسته میشود تا تشنگی دیگر امان ندهد ، تحمل سرمای سخت زمستان ، شکنجه های بی رحمانه ، زنده به گور شدن و آویزان ماندن از طناب و تحمل شکنجه هایی سخت و جانفرسا .
اما آنها بی منت آن روزهارا سپری کردند و ایرانی سربلند به دست ما دادند ، ای کاش بتوانیم با کارهایمان مرحمی باشیم بر زخم های کهنه شان ، زخم هایی نمک خورده .
حجاب ما ، عفاف ما ، راست گویی ما ، حلال و حرام دانستنهایمان ، محرم و نامحرم دانستن های ما تنها توقع آنهاست .


93/5/22::: 9:26 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ خداوندا ! بابت باران رحمتت که امشب فرو فرستادی صد هزار مرتبه شکر ، خدایا ! قدرت بده تا واقعی شکرت کنیم
+ www.alimohsenivatani.persianblog.ir
+ آب رو به اتمام
+ فجری سر زد و عصری نو از ثانیه ها تولد یافت ، زمان گل کرد و تاریخ به بلوغ رسید ، عصر عصر مردان درخشنده است و زمان ، از آن تاریخ سازان . آنها که خداوند وعده داده است در زمین جانشین خویش داده سازدشان و آیینشان را حاکمیت بخشد ؛ آنها که چون در زمین قدرت یابند نماز بپا دارند . چقدر سخت است لحظه ی خداحافظی با پدر یا برادر یا تک پسری که با میل خود به آغوش مرگ البته نه مرگی بی ثمر بلکه شهادتی ارزشمند می ر
+ من به راهی می روم کانجا ، قدم نا محرم است از مقامی حرف می گویم که دم ، نا محرم است خوشدلم گر دیده ی من شد سپید از انتظار کز پی دیدار جانان ، دیده هم نا محرم است
+ از کلون ما کسی اینجا نیست؟؟؟
+ www.alimohsenivatan.blogfa.com
+ فردا را فراموش نکنید مردمی در غزه در اوج مظلومیت منتظرند
+ خداحافظی علی کریمی را گرامی میداریم خداحافظ ستاره ی قرمز - از طرف یک مرد استقلالی
+ سلام دوستان راهنمایی ام کنید که چطور میشه اینجا عکس گزاشت؟